Új ízeket fejleszt a Pepsi Kínában

Vágólapra másolva!
A PepsiCo Kínában nyitotta meg a második legnagyobb kutató központját. A cég a helyi ízlésnek megfelelő termékeit is itt fejleszti majd.
Vágólapra másolva!

A világ második legnagyobb üdítőital gyártója, a PepsiCo kedden megnyitotta Kínában az Egyesült Államokon kívüli legnagyobb kutatóközpontját.

A 40-45 millió dolláros beruházással a cég termékeinek, ital és snack, chips márkáinak piacra jutását kívánja segíteni, továbbá a helyi ízlésnek megfelelő új termékek kifejlesztését célozza - derül ki a cég keddi közleményéből.

A sanghaji létesítmény része annak a következő három évre szóló, 2,5 milliárd dollár költségvetéssel előirányzott bővítési programnak, amellyel a PepsiCo a kínai piacot, "további növekedésének motorját", egyben ázsiai pozícióját a versenyben igyekszik megerősíteni - mondta a cég területet felügyelő vezetője, Mehmood Khan.

A Coca-Cola tavaly jelentette be, hogy szintén a következő három évben 4 milliárd dollárt fektet be palackozókba, járművekbe, hűtőházakba és elosztóhálózata infrastruktúrájának bővítésébe.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!