Idén tizenhét közép-európai piac, így a magyarországi is csatlakozott a Mondelez International európai szervezetéhez, és ezzel elhagyják korábbi nevüket, a Kraft Foodst. Az új közép-európai tagvállalatokat két térségre, egy északira és egy délire osztották. Ez utóbbi irányítását pedig a magyar leányvállalat tavaly kinevezett ügyvezetőjére, Iryna Shandarivskára bízták, aki új tisztsége mellett továbbra is ellátja magyarországi ügyvezetői feladatait.
A Kraft Foods Hungária is megváltoztatja a nevét, a jövőben így a Milka, a Sport szelet, a Győri Édes, a Jó Reggelt!, a Dörmi, a TUC, a Halls és a Negro csomagolásán is a Mondelez új logója jelenik majd meg.
Még 2012 májusában döntött úgy a Kraft Foods, a világ legnagyobb, snacktermékeket gyártó vállalatának igazgatótanácsa, hogy cégüket két vállalatra bontják szét. Az egyik egy kizárólag Észak-Amerikában forgalmazott márkákat tömörítő cég lett, olyan márkák kerültek hozzá, mint a válság ellenére is profitot termelő Velveeta, a Kraft Macaroni & Cheese és az Oscar Mayer. A másik, nagyobb cég viszi tovább a Kraft Foodshoz tartozó édességmárkákat, mint az Oreo, a Cadbury vagy Magyarországon a Sport szelet.
Az új világcég neve a neolatin nyelvek Világ szavából és a finom melléknévből (angolul: delicious, franciául: délicieux, spanyolul: delicioso) összerakott Mondelez International lesz, így utalva a márka világpiaci ambícióira.