A Facebook Start a Sikerhez (Facebook Start to Success) koncepcióját még a nyáron jelentették be, de most jelentek meg az első hirdetések, amik a program beindulásáról tanúskodnak.
Az akció keretében azok, akik korábban még nem hirdettek a közösségi portál oldalain, ingyenes tanácsadást nyújtanak, valamint az első hirdetéssel egy 25 GBP-s (~9.000 Ft) kreditet is kapnak a vállalkozók.
A Facebok Start to Success program kimondottan az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) térség vállalkozói rétegét célozza meg. A program persze elköteleződéssel is jár, ugyanis a részvételhez vállalni kell, hogy legalább 28 napon keresztül napi 30 GBP-t (~10.500 Ft) fogunk Facebook hirdetésre elkölteni.
A tapasztalatok szerint ez az időkeret és büdzsé amúgy is szükséges ahhoz, hogy a reklámokat megfelelően célozni illetve optimalizálni lehessen.
A Facebook a Google mellett mára az egyik legfontosabb online marketingfelületté vált, számtalan módon felépíthető és célozható hirdetési formát kínál első sorban a kisvállalkozói szektor számára.