Hirdetés nélkül a keresőkben sem terem babér
A kkv-k nagy része digitális analfabéta.
A kkv-k nagy része digitális analfabéta.
A csodás meggazdagodásnak egyszerű receptje volt.
A tévés-énekes-influencer a social media munkáiról beszélt, tippeket adott, sztorikat osztott meg.
Ma már csak felszínen maradáshoz elég az online hirdetés, ennél sokkal több kell a növekedéshez.
Exponenciálisan felturbózza az eladásokat a jól kitalált vizuális hatás.
A kkv-k nagy része úgy érzi, luxuskiadás a marketingterv. Pedig a vevőszerzés nem magától történik meg.
Még mindig nagyon költséghatékony eszköz a marketingben, használja okosan.
Új és üzleti alkalmazással? Dehogy. A Messengerrel.
A közösségi marketing minden kis- és középvállalatnak fontos, de erre figyeljen oda.
Tudja, mi az a freebooting? Ha szokott videóval marketingelni, ez fontos lesz.