Hirdetés nélkül a keresőkben sem terem babér
A kkv-k nagy része digitális analfabéta.
![](https://cdn.origo.hu/2018/10/yWn0xyO3rqcwaDwSyXOJAlN6Fg6mUh0BxfWaJv5E9tI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzIzOTU4NzQ1MzZlMzQzNWI4Yzg3MmE3MGUwYjQ3NDVk.webp)
A kkv-k nagy része digitális analfabéta.
A csodás meggazdagodásnak egyszerű receptje volt.
A tévés-énekes-influencer a social media munkáiról beszélt, tippeket adott, sztorikat osztott meg.
Ma már csak felszínen maradáshoz elég az online hirdetés, ennél sokkal több kell a növekedéshez.
Exponenciálisan felturbózza az eladásokat a jól kitalált vizuális hatás.
A kkv-k nagy része úgy érzi, luxuskiadás a marketingterv. Pedig a vevőszerzés nem magától történik meg.
Még mindig nagyon költséghatékony eszköz a marketingben, használja okosan.
Új és üzleti alkalmazással? Dehogy. A Messengerrel.
A közösségi marketing minden kis- és középvállalatnak fontos, de erre figyeljen oda.
Tudja, mi az a freebooting? Ha szokott videóval marketingelni, ez fontos lesz.