Mégsem ad el 1,5 millió elektromos autót 2016 végéig a Renault-Nissan, a piac ugyanis jelenleg még "nem áll erre készen" a cég szerint.
Vélhetően csak 2020-ig sikerült majd elérni a tervezett értékesítési mennyiséget.
Főleg az okoz problémáz, hogy a töltésekhez szükséges infrastruktúra kialakítása meglehetősen nehézkes. Kivételt talán csak Norvégia és az USA jelent, ahol a kormányzat is támogatja az elektromos autók térhódítását.
Az sem segíti az eladásokat, hogy magasak gyártási költségek és nehézkes az értékesítés is, nem beszélve arról, hogy ezek az autók kevesebbet tudnak megtenni, mint hagyományos versenytársaik.
Alapvetően tehát rendkívül nehéz piaci körülmények uralkodnak az elektromos autók esetében, de a BMW, vagy éppen a Volkswagen érkezése a piacra növelheti az elektromos autók térhódítását, igaz, valamelyest a versenyt is.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!