2013-ban csaknem 3,5 milliárd forintot hagytunk ott a boltokban a húsvét körüli hetekben, több mint 900 tonnányi csokoládé-figuráért. Ezen belül a drágább, jobb minőségű tételeket választottuk: a forgalom értéket tekintve 6 százalékkal emelkedett, mennyiség szempontjából pedig 1 százalékkal kisebb lett a bázishoz képest. Pénzünk 81 százalékát költöttük prémium tejcsokoládéra, ellenben egyre kevésbé vesszük a nugát termékeket. 10 százalékot hasított ki az édességcsomag, amelyben ajándék is van, 7 százalékot a többi figura, 6 százalékot a hagyományos csomag. Az étcsokoládéból készült termékek stabilan tartják a 6 százalékot.
Ami a beszerzési körutjainkat illeti, egyre inkább elmozdulunk a hipermarketek felé: 45-ről 48 százalékra nőtt a vásárlói preferencia, ezzel párhuzamosan 2-2 százalékponttal visszaesett a kis üzletek (10) és a diszkontok (22) mutatója. A nagy szervezett élelmiszer üzleteké stabilan 14, a drogériáké 6 százalék.