A Sólyom Airways pár héten belül megkaphatja a repülőgép-üzemeltetésre feljogosító engedélyt, ehhez már csak a Boeing repülőgépgyártótól kell beszereznie a szükséges műszaki dokumentációt, de a Népszabadság úgy tudja, hogy ennek árát már ki is fizették a Boeingnek.
A lap cikkéből kiderül, hogy a cég csökkentette a Budapest Airport felé fennálló tartozását is, és ismét elfoglalták az egyes terminálon bérelt irodáik egy részét. Ahhoz azonban, hogy fel is szállhassanak a társaság gépei, a cégnek milliárdos nagyságrendű összegre van szüksége, új befektetőről pedig egyelőre nem hallani.
Nyom nélkül eltűnt viszont a Sólyom cégbírósági irataiból az októberben színre lépett Welsz Tamás, az offshore hátterű Charity March vezetője, akit az Interpol is keres. Szintén nincs már a tulajdonosok között Vágó József, aki kezdetben vezérigazgatóként terjesztette a Sólyom nagyszabású terveit. Ő most ügyvezetőként van bejegyezve, a céget két korábbi társa, Lucsik János és Hurtyák Róbert birtokolja.
A Sólyomnak jelenleg egy működő gépe van, de egy másikat is átfestettek már a társaság színeire, kifizették a kauciót és az első háromhavi bérleti díjat, most a hajtóművek műszaki felülvizsgálata zajlik. Ha sikerülne befektetőt találni, a cég ezzel a két géppel indulhatna el.