Ez 23 százalékos növekedést jelent éves alapon, ami az elemzői konszenzusban szereplő 19,43 milliárd dollárt is jócskán meghaladja.
Ebben akár annak is szerepe lehet, hogy az előző hónapban az Amazon 25 százalékkal megemelte az Amazon Prime Instant Video djícsomag árát, évi 99 dollárra.
Profitsoron ugyanakkor nem tudott meglepetést okozni a vállalat, a 108 millió dolláros nyereség részvényenként 23 centet jelent, ami megegyezik a Thomson Reuters elemzői konszenzusával.
Az, hogy a vállalat profitsoron nem tudott akkora meglepetést okozni, főleg az erőteljes terjeszkedéssel, például a Fire TV set top box bevezetésével magyarázható.
Az Amazon szállítással kapcsolatos költségei is emelkedtek, éves alapon 31 százalékkal nőttek, és már 1,8 milliárd dollárt tettek ki az előző negyedévben.
Az Amazon árfolyama tegnap piaczárás után így nem tudott nagyot ugrani, csupán 0,3 százalékos pluszt ért el.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!