A névváltásról, és az ahhoz kapcsolódó imidzskampányról a Kreatív online számolt be.
Az Erdélyi Superman Zsolt, Gellért Emese és Horváth Attila Füge által jegyzett szpot szerint az Apród "kinőtte" a nevét, valójában azonban a tulajdonos nemzetközi stratégiája indokolja a névváltást.
A névváltásról szóló reklámot itt lehet megnézni:
Az online apróhirdetési szektorban egyébként az utóbbi időben vérre menő harc folyik a vezető helyért, szakértők szerint azért, mert a magyar piacon mindössze egy profitábilis szereplő számára van hely.
Néhány hete írtunk arról, hogy az Apród legfontosabb konkurense a Jófogás tulajdonosa, a Schibsted Classified Media előbb az Expresszt, majd a Használtautó.hu-t is megvásárolta.
A Schibsted Classified egyébként szintén úgy döntött, hogy megszüntet egy régi, jól bevezetett márkanevet: ők az Expressz hirdetéseit olvasztották be a Jófogás márkanév alá, az apróhirdetési újság papírkiadását pedig teljesen megszüntették.