Idén 29 UniCredit-fiók olvad be más fiókokba Budapesten és vidéken.
Ez 62 ember elbocsátását is jelenti, és 8 városból tűnik el a bank.
Az UniCredit tervei között szerepel, hogy – az online és telefonos kiszolgálás mellett – készpénzbefizetésre is alkalmas ATM-ekkel is ügyfelei rendelkezésére áll majd ebben a nyolc városban.
Az új elvárásokhoz és trendekhez igazodva az UniCredit továbbfejleszti ügyfél-kiszolgálási modelljét: a folyamat hangsúlyos része lesz az eddigi digitális csatornák megerősítése és újabb eszközök bevezetése.
Szintén a tervek része, hogy mindezzel párhuzamosan év végéig négy fiókját még inkább ügyfélbarát, a jelenleginél nagyobb és kényelmesebb fiókokká alakítja át az UniCredit, és megkezdi a fiókhálózat további modernizálásának előkészítését.
A beruházások összege a tervek szerint eléri a 10 millió eurót.
A nyár folyamán megújul a bank honlapja, valamint az okostelefonnal és tablettel rendelkezők számára mobil applikációs felületet alakítanak ki. A következő másfél évben megújul az internetbanki szolgáltatás, valamint az elektronikus ügyintézés szerepe is fokozatosan nő, ami a lakossági és a vállalati ügyfélkört egyaránt érinti majd.