Komoly fejlődést tervez a következő időszakban a Lidl-hálózat és a Kaufland-boltok tulajdonosa, a német Schwarz-csoport - írta az IDG Retail Analyis kiskereskedelmi szakportál.
Klaus Gehrig, a társaság elnöke azt mondta: a cél, hogy a következő öt évben elérjék az évi 100 milliárd eurós árbevételt. Ez jelentős növekedést jelentene, tavaly ugyanis közel 80 milliárd eurós bevételt ért el a vállalat, ami egyébként 7 százalékos többletnek felelt meg éves szinten.
A célul kitűzött 100 milliárd euró óriási összeg: mostani árfolyamon több mint 30 ezer milliárd forintot jelent, ami lényegében megegyezik a tavalyi magyar GDP-vel, vagyis a magyar gazdaság egész teljesítményével – írja a mindenar.hu
A vállalat Németországban elindította az online szolgáltatását is.
Az online boltban egyelőre korlátozott a termékkör, teákat, borokat, kávéféleségeket, olajat és állateledelt lehet vásárolni, a kiszállítást 4,95 euróért végzi a DHL gyorsposta-szolgáltató.
Gehrig beszélt arról is, hogy az eddigi növekedésben fontos szerepet játszott a bővülő termékpaletta, a friss áruk népszerűsége, valamint hozzájárult a növekedéshez a boltokon belül kialakított pékségek sikere is.
A bolton belüli pékségeket többek között Magyarországon is tesztelte a Lidl.
Kezdetben csak előre csomagolt péksüteményeket árultak a magyarországi üzletekben, ám az elmúlt években már az üzletek többségében a saját sütödében készült pékárukat kínálta a boltlánc.