Így született meg a Morioka Sóten nevű üzlet a divatos bevásárlónegyedben, a Ginzában.
Gondosan választja ki, melyik héten melyik műből él.
Úgy tűnik, ideget talált el: valóban van annyi olvasó, aki egyetlen címet keres – például egy bemutató körül –, és olyan is,
akit a bőség zavara végül üres kézzel hajt haza.
A visszajelzések alapján mindkettő reális célcsoport.
Josijuki „anti-Amazon” Moriokát
a határozatlan olvasók megmentőjének tartják –
a világszerte végtelen könyvdömpingben valószínűleg az is. A néhány apró tárggyal és virágokkal dekorált egyetlen szoba híven tükrözi a koncepciót:
pici és minimalista.
A hét hat napján tart nyitva, esténként kisebb eseményt is szervez. A nyitás óta eltelt 9 hónap alatt körülbelül
2000 darab könyvet adott el.
Bizonyára a háromdimenziós könyvélmény barátai legnagyobb örömére.
(Via)