Májusban indít mesterkurzust a kkv-knak a Magyar Marketing Szövetség. A rendezvény 8 napján 28 szakember edukálja a hazai marketingeseket mintegy 32 előadáson vagy beszélgetésen. „Mestereket kívánunk képezni, mert tudjuk, hogy a marketinget nem lehet felületesen csinálni!” –nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke arról, hogy a szövetség valós igényekre szeretne válaszolni ezzel a kezdeményezéssel. Az edukáció célja, hogy vállalatmérettől függetlenül a kkv-k minden érintett szereplője egyre tájékozottabb legyen a marketing gyakorlati kérdéseiben.
A kurzus 8 napján napi 8 órában folyik a képzés, a végén a résztvevők írásbeli és szóbeli vizsgát tehetnek, és ha ez sikerül, hitelesített oklevelet kapnak. Az is megtalálja a számítását későbbi képzésekben, aki az előadások nyomán a marketing egy-egy területére szeretne specializálódni. Minden további információt megtalál ezen a linken.