Bár a világ legnagyobb vasútijármű-gyártójának mondja magát, budapesti irodaavató sajtókonferenciájukon világossá vált, hogy a CRRC elsősorban
szuperkondenzátoros városi tömegközlekedési járműveket szeretne eladni Magyarországon és Európában.
A CRRC vezetői azt mondták, ők gyártják a világon a legnagyobb kapacitású szuperkondenzátorokat, és ezeket járművekbe is építik.
A technológia előnye az akkumulátorral szemben a gyorsabb töltés és a hosszabb élettartam.
A CRRC villamosának így nem kell felsővezeték a pálya fölött, csupán a megállókban kellenek töltősínek, amelyek az utascsere alatt feltöltik a szükséges energiával a járművet.
Hasonló, megállóban töltött trolit (vagy villanybuszt) is kínálnak.
De nagyon sok helyre beépítik szuperkondenzátoraikat, ahol az energia termelésének vagy fogyasztásának lökésszerű szakaszai vannak. Ilyen eszközök például a dízelmozdonyok, autók, szélkereket, olajfúrók, daruk, liftek.
Újságírói kérdésekre a CRRC vezetői azt közölték, hogy
részt kívánnak venni a Budapest-Belgrád vasútvonal kínai felújításában:
emelt sebességű járműveket szállítanának.