Martin Sorrell a márkák jövőjéről, a művészet és tudomány összefonódásáról beszél majd a Brain Bar Budapest rendezvénysorozaton. A szervezők tervei szerint Sorrellel indulna majd a június 2-4. között zajló fesztivál programja,
egy szakmai reggeli formájában,
ahol Sorrell a márkák jövőjéről osztja meg vízióját.
Martin Sorrell a Wire and Plastic Products (WPP), a világ egyik vezető marketingvállalatának vezérigazgatója, a világ egyik legismertebb reklámszakembere. Sorrell többek között azzal vált ismertté, hogy már 1996-ban arról ir, hogy
az interaktív média, beleértve az internetet, hogyan formálhatja át a marketingszakmát.
A WPP nemcsak kommunikációval foglalkozik, alájuk tartozik a Kantar nevű tanácsadó cégcsoport, ezek tagja a Millward Brown, az BMRB, a Added Value, a Kantar Video, az Indian Market Research Bureau és a Management Venture.
A WPP piaci értéke 5 milliárd font. A cég világszerte mintegy 140 ezer embernek ad munkát,
107 országban 2400 irodát működtet.
Magyarországon a WPP-hez tartozik a Young & Rubicam, az Ogilvy & Mather, a Grey, a JWT, a Hill & Knowlton, a MindShare, az MEDIACOM, a Portland, a Mediaedge:CIA, a Maximize, és több kisebb szakügynökség. A WPP és leányvállalatik a legnagyobb multinacionális cégeknek szervezetk kampányokat, az ügyfeleik között volt a Microsoft, a Nokia, a Samsung és a BBC is.
Nem Sorrell lesz az egyetlen nagy név a mostani rendezvényen, a Brain Bar Budapest vendége lesz Chris Hadfield, a Nemzetközi Űrállomás egykori parancsnoka is, valamint az Electronic Arts társalapítója, Jeff Burton. Előad a rendezvénysorozaton rajtuk kívül Tim Harford brit közgazdász, a Financial Times állandó szerzője és Virginia Postrel kaliforniai filozófus, a dinamizmus nevű filozófiai iskola képviselője, valamint Besenyei Péter világkupagyőztes műrepülő is.