Eddig is sikeres volt az itthon és Közép-Kelet-Európában is egyedülálló online takarításközvetítő startup. A napi néhány megrendeléssel indító cég ma már havi szinten közel 800 megbízást teljesít.
A startup új néven folytatja terjeszkedését: nemrégiben a Helpy-t Rendire cserélte, amely a könnyebb beazonosíthatóságot segíti a hasonló néven, de eltérő szolgáltatást nyújtó nemzetközi cégekkel szemben.
„Eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy elsősorban 30-45 év közötti dolgozó nők vagy kisbabás anyukák rendelnek online takarítást" – mondta Udvardy Szabolcs, a Rendi marketing vezetője.
„Középtávú célunk, hogy első körben országossá tegyük a szolgáltatást. Nemrégiben 50 millió forintos befektetést kaptunk a Conor Tőkealaptól, amellyel a hazai terjeszkedés mellett, a régiós piacok meghódítását is megkezdjük" – tette hozzá Csillik Timur, a Rendi ügyvezetője.