Lezárult a CEE Lift Off! utolsó köre: az Indivizo által biztosított videó interjú alapú platform segítségével elkészített 35 pályázatból a zsűri kiválasztotta a 10 legjobbat. Az értékelés alapján június 3-án, a Brain Bar Budapest keretében megrendezett döntőbe az online bankkártyás vásárlást mind a webáruházak, mind a vásárlók számára megkönnyítő Barion, a céges csapatépítéseket tudományos pszichológiai módszertanra és sportos megmérettetésekre alapozó Battlejungle, a digitális mesekönyv-világot megteremtő BOOKR Kids, az ingatlanberuházások felügyeletét támogató DefectRadar, a nagyvállalatok HR működését monitorozó és ez alapján a munkatársi elköteleződést katalizáló CX-RAY, a zeneszámokat digitálisan analizáló és harmonizált lejátszási listákat létrehozó MashrooM Music, a költséghatékony klinikai beavatkozásokat bonyolító Prelife, az online vásárlási csalásokat kiszűrő SEON, a digitalizált ingatlanközvetítő szolgáltatásokat új szintre emelő zoomsquare, valamint a szív és érrendszeri betegségekben szenvedők életét megkönnyítő MyCG jutottak be.
A döntő 2 órás élő látványos show műsor keretében zajlik majd az Akvárium Klubban, ahol a versenyzők szigorúan 3 perc alatt győzhetik meg a bírákat arról, hogy ők a legjobbak – az időt nem lehet túllépni, 180 másodperc alatt kell kihozniuk magukból a legtöbbet.
A zsűri tagjai a régió vezető intézményi és angyal befektetőiből áll össze, ide értve a Power Angels néhány alapító tagját, illetve a SpeedInvest és a Credo Ventures régióért felelős partnerét. Az eseményre Londonból érkezik Kent Height, a Beyond Media reklámügynökség vezetője, aki moderátorként biztosítja a pörgős és profi műsort.
„Képben vagyunk a versenyzőkkel és igyekeztünk megismerni a projekteket a korábban beküldött információk alapján, nagyon érdekes és hasznos újítás volt, hogy tulajdonképpen a 2. körös videó interjú keretében már történt egy virtuális találkozás. Fontos lesz ez a 3 perc, nézzük a kiállást, a kémiát, a meggyőző képességet, hiszen
az üzleti életben és a piacon sincs sokszor több idő,
hogy felkeltsük valakinek az érdeklődését. Kemény, de izgalmas menet lesz mindenkinek” – mondta el Oszkó Péter.
A győztes az OXO Labs által biztosított fél éves akcelerátor program mellett a hazai befektetők szupercsapataként aposztrofált Power Angelstől kap 150.000 eurós befektetési ajánlatot, és a co-working terek hazai pionírjának számító Lofficeban tölthet el 6 hónapot.
Továbbá a tavalyi évhez hasonlóan egy közönség által választott különdíjas az Oppenheim ügyvédi iroda csapatának támogatását is élvezheti. Emellett a Kreatív magazin PR toplistáján 2015-ben második alkalommal is az év PR ügynökségének választott kommunikációs ügynökség, az UNIOMEDIA COMMUNICATIONS a verseny különdíjasának crowdfunding kampányához biztosítja majd teljes körű PR szolgáltatásait.