„Nem a bevételek, vagy a gazdagság alapján állítottuk össze a rangsort. Ilyen lista van már elég" - írja a portál a 100 legnagyobb üzleti látnokot felsoroló cikke bevezetőjében.
A rangsoránál azt nézték, hogy az adott üzletember mekkora értéket teremtett a részvényeseknek, a dolgozóinak, a fogyasztóknak és a társadalom egészének. A cégek mérete nem volt elsődleges szempont. Jól példázza ezt, hogy a relatív kicsi Toms vezetője (amely minden pár eladott cipő után adományozott egy másik párt haiti, guatemalai, argentin, vagy egyéb helyről származó szegény gyerekeknek) beelőzte az Ikea nagykutyáit.
A Toms nyilván jótékony működésével került a listára. Az olyan cégek vezetői, mint az Uber vagy a Snapchat pedig azért kerültek fel, mert újításaikkal
drámaian formáltak át gazdasági és kulturális szektorokat.
Az első helyen természetesen a Facebook atyja, Mark Zuckerberg végzett, őt Howard Schultz (Starbucks), Michael Joseph (Vodafone), Marc Benioff (Salesforce), a Gates házaspár (Microsoft), majd a Google-t alapító Sergey Brin-Larry Page duó következik a rangsorban.