Gondolja át, hányféle okból állhatnak meg itt a nyaralók, miért éppen ezt a várost választották. Lehet, hogy a gyerekek energiáját kell levezetni, lehet, hogy csavarkulcsra van szükség, lehet, hogy itt a legjobb a halas étterem, vagy éppen egy nyári szabadtéri előadás vonzza őket. Az biztos, hogy valamilyen mobileszközön kereste ki azt a vállalkozást vagy eseményt, amely odavonzotta. Így hát itt érdemes a szokottnál hangosabban megszólalni.
Érdemes minden információnak percrekésznek lennie. Ennél értelmesebb pillanat a színes, vidám nyári képekre nem lesz. A felhasználók engedélyezik a hozzáférést a helyzetükhöz, minden adott, hogy az ön üzlete és a turista egymásra találjon. A Google Cégem pontosan ebből a célból jött létre. Használja ki.
Egy kicsit alakítsa át a weboldalát. Elég, ha a webszájt üdvözli az utazókat. Hadd találjon rá minél több az utazáshoz kapcsolódó keresés. A kedvesség, a személyre szabott üdvözlet gyorsan kattintásra csábít. És a nagyon pontosan célzott Google-hirdetésnek is most van itt az ideje.
Ez mind nagyon csekély energiabefektetés, de nyár végére meg fogja látni, hogy megérte.