Már több mint százan töltötték ki a Bridge Budapest online önellenőrző tesztjét, amelyet a napokban mutattak be. A kérdéssor segítségével a cégek felmérhetik, hogy mennyire vállalhatóak. A kitöltők között olyanok vannak, mint
a Concorde Értékpapír, a Házikó, a közösségi munkamodellt megvalósító Loffice, a Prezi, a Gazdagmami vagy a Join My Wedding.
A kezdeményes mellé állt vállalkozók szerint fontos, hogy cégük tükrözze értékrendjüket, és emiatt kiemelt szerepet kap az átláthatóság.
Megemlítik, hogy az Y generáció többségét pusztán pénzzel nem lehet megtartani, ők olyan munkahelyen akarnak dolgozni, ahova jó bemenni, olyan vállalatnál, amely etikusan működik.
A tesztsor 60 kérdésből áll, érinti a cégvezetés, a munkatársak, a pénzügyek és üzleti partnerek témaköreit is.
A kitöltés után a vállalkozók tisztábban láthatják, melyek azok a területek, amelyekkel elégedettek lehetnek és melyek azok, amelyekre még nagyobb figyelmet kell fordítaniuk.
A kiértékelés után százalék mutatja a cég vállalhatóságát,
a 80 százalék felett teljesítők
pedig regisztráció után le is tölthetik és büszkén viselhetik a Vállalható Vállalkozás brand logóját.