Trendek, amik a reklámok jövőjét alakíthatják
![Social media cubes and laptop on desk Editorial Brand-name The Media Information Medium Social Gathering Photography No People Group of Objects Copy Space Community Marketing E-commerce Global Communications Connect Admiration Cut Out Success Solution Str](https://cdn.origo.hu/2023/12/jTqnPky2g9ACvW0Or75XdoCHG1X7vUv6_VIIaZ_FEYc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzBiNWQ5OTBlZTFhOTQ2Y2I4M2ZlMGEyYmRjMzJlZTY5.webp)
A BrandFestival TrendLab 28 szaktekintélye vizsgálta meg a jelen tendenciái alapján a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A szakemberek többek között az alábbiakat tartják a leginkább meghatározónak:
tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing és adatvezérelt működés.
Ezek a stratégiai fontosságú területek képezik az alapját
a 2017. október 26-27-én, a Budapest Music Centerben
megrendezésre kerülő BrandFestival szakmai esemény programalkotási folyamatának.
A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.
Az elmúlt rendezvényeken a majd 500 márkáról szóló, 743 előadást, közel 9000 résztvevő követte.
A BrandFestival TrendLab kutatásának részletes eredménye korlátozott ideig elérhető. A prognózist a hazai ügynökségi, média és megrendelői oldal képviselőinek bevonásával készítette el a hazai marketing- és kommunikációs területek aktuális trendjeit.