A gazdasági napilapnak nyilatkozó Benke Gábor projektmenedzser szerint a fejlesztések 2017 júniusában teljesen befejeződtek, a várt eredményeket is maximálisan túlszárnyalták:
1200 forintos áramköltséggel képes a kamion teljes rakomány mellett száz kilométer megtételére,
amivel egyik korszerű dízelkamion sem vetekedhet. Hozzátette: a mai Euro6-os norma szerint működő járművek fogyasztása száz kilométerenként 30 liter gázolaj.
Benke Gábor szerint
egyik ismert nagy gyártónak sincs gyártásérett modellje az eTruck Motor Zrt.-n kívül.
A járműveket a König Investment Zrt. többségi tulajdonában, továbbá 2 százalékban kínai érdekeltségekben, valamint 5 százalékban magyar magánszemélyek kezében lévő eTruck Motor Zrt. gyártja majd.
A gyáregységek az ország egész területén elszórva, közel 10 milliárd euróból épülnének meg - ismerteti a Világgazdaság.