A cégek most péntektől október 23-ig pályázhatnak online, a kezdeményezés szakmai felelőse a budapesti Design Terminál.
Az első körben kiválasztottak
háromnapos szakmai felkészítésen
vesznek részt. Ezt követően öt csapat juthat tovább a januárban induló három hónapos programra, ahol egyéni és mentori támogatást kapnak a Mol-csoport üzleti vezetőitől, valamint a Design Terminál szakértőitől, emellett workshopokon vehetnek részt és irodahelyiséget is kapnak, a program végén pedig beszállítóként hosszú távú partneri együttműködést alakíthatnak ki a Mollal.
A pályázat azoknak szól, akik a
Mol 2030 stratégiájához illeszkedő szolgáltatásokon dolgoznak.
A cég stratégiája szerint a technológiai fejlődés és az új fogyasztói szokások átalakítják az iparágat - különösen a kiskereskedelmet -, ezért a Mol kiemelt figyelmet fordít a mobilitási megoldások és a vevőélmény fejlesztésére - írták.
A részletekről a mol.designterminal.org oldalon lehet tájékozódni.