A londoni arckrém, amely kígyóméreggel hódít

Maria Hatzistefanis Rodial
Vágólapra másolva!
Maria Hatzistefanis nem mindennapi nevet választott szépségápolási termékeinek, az elején rizikósnak tűnő ötlet azonban elhozta az általa alapított Rodial és Nip + Fab sikerét a szépségiparban.
Vágólapra másolva!

Maria Hatzistefanis már egyetemi évei alatt is a szépségiparnak kötelezte el magát, amikor a Seventeen tinimagazin részmunkaidős írója lett. Azonban a második diplomája távolabb vitte őt szenvedélyétől: miután megszerezte mesterdiplomáját, a Salomon Brothers befektetési bank utazó ügynökeként ért el sikereket.

Rodial krémek Forrás: Rodial

1999-ben kilépett korábbi munkahelyéről, és félretett pénzéből megalapította a Rodialt Londonban. Már újságíróként felfigyelt arra, hogy kevés olyan szépségápolási termék van a piacon, amely kifejezetten egy-egy területre specializálódik. Innen eredt az ötlet, hogy cégével olyan termékeket állítson elő, amely bizonyos bőrproblémákra jó.

Elsőként négy terméket dobott piacra a cég.

Sok kisvállalkozóhoz hasonlóan a Rodial első évei sem voltak túl fényesek.

Az első komolyabb siker 2001-ben jött, amikor a termékeket a Bond Streeten lévő Fenwick üzlet kezdte el értékesíteni.

Our founder @mrsrodial doing a FireChat today @beautycon #beautycon #beautyconlondon #rodial #mrsrodial

Rodial (@rodialbeauty) által megosztott bejegyzés,

„A kígyómérget tartalmazó krémet ránctalanító szérum néven árultuk, de ez nem bizonyult sikeresnek. Egyik nap, amikor a csapatommal a készítmények nevén agyaltunk, ötlött fel bennem, hogy a kígyóméreg alapján nevezzük el a krémet" – nyilatkozta Hatzistefanis a BBC-nek.

Az üzleti beindult, így Hatzistefanis megalapította második márkáját a Nip + Fab-et, amely már kifejezetten a fiatalabb, tudatos vásárlókat vette célba.

– tett hozzá az alapító.

2015-ben csatlakozott nagykövetként a valóságshow sztár, Kylie Jenner, aki Instagram oldalán meg is mutatta a Nip + Fab termékeit. A közösségi média használata óriásiáttörést jelentett a cégnek, olyannyira hogy termékeik heteken belül elfogytak a polcokról.

A Rodial és a Nip + Fab márkák világszerte több mint 35 országban, 10 ezer kereskedőnél találhatóak meg, olyan híres üzletekben kaphatók, mint a Harrods a Boots vagy a Superdrug.

A két márka együttesen egyébként évi 20 millió fontos bevételt termel. A globális bőrápoló piac is virágkorát éli, 2015-ben ez a szektor 110 milliárd dolláros volt, 2016-ra már 116 milliárd dollárt ért – az Euromonitor adatai szerint.

NIP + FAB termékek Forrás: nipandfab

A Nip + Fab legkeresettebb termékei egyébként az arcmaszkok.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!