A Diageo bejelentette, hogy leghíresebb márkájának, a Johnnie Walker Black Label keverékét kiadják „női” verzióban is.
A skót whisky ikonikus logóját lecserélik egy női figurára,
aki a Jane Walker nevet kapja.
A vállalat célja, hogy ezzel több női fogyasztót elérjen, és a nemek közötti egyenlőség előtt tisztelegjen.
A párlat limitált kiadású lesz, az Egyesült Államokban kerül piacra 250 ezer palack.
A lépés tagadhatatlanul ügyes marketinghúzás is, amivel a Johnnie Walker a női fogyasztókat szeretné megszólítani, és megszerettetni velük a skót márkát.
A Jane Walker kollekció az utolsó darabja a „Keep Walking America" projektnek, ami a skót márkát népszerűsíti az Egyesült Államokban.
Az USA skót whisky fogyasztása 2002 és 2017 között 2,1 százalékkal nőtt a Bloomberg szerint.
A Johnnie Walker ebben jóval a vetélytársak előtt jár, ők tavaly 18 százalékkal bővültek a piacon.
A Diageo elkötelezett híve az egyenjogúságnak, a vezetőségben fele-fele arányban találhatóak nők és férfiak. A Diageo a Jane Walker eladások után üvegenként 1 dollárt jótékony célra ajánl fel az egyenlőségért küzdő szervezeteknek.