A múlt héten tette közzé a Reputation Institute az éves RepTrak100 kutatásuk eredményeit.
A LEGO Csoport stabilan tartja a tavaly megszerzett második helyét a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján.
Mióta 60 évvel ezelőtt szabadalmaztattuk a klasszikus LEGO kockát, elköteleztük magunkat a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése mellett. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO játékélményt, fontosabb, mint valaha.
- mondta Niels B. Christiansen A LEGO Csoport vezérigazgatója.
A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény.
A LEGO Csoport 77,9 ponttal második helyen végzett a RT100 Reputation Institute kutatásában – egyetlen globális vállalatként ért el ilyen magas pontszámot a felmérés Vállalati polgárság és Szerepvállalás dimenzióiban.
- mondta Stephen Hahn-Griffiths, a Reputation Institute kutatásvezetője.
1. Rolex
2. LEGO Csoport
3. Google
4. Canon
5. The Walt Disney Company
6. Sony
7. Adidas
8. Robert Bosch
9. BMW Group
10. Microsoft