Az átlagos jegyár az amerikai mozikban 9 dollár, a MoviePass mégis havi 10 dollárért kínál korlátlan moziba járást az előfizetőknek. A moziláncok, mint az AMC Entertainment szerint ez tarthatatlan hosszú távon.
A MoviePassnak jelenleg 2 millió előfizetője van, a vállalat pedig folyamatosan bukja a pénzt, miközben a legnagyobb láncok elkezdtek ellenségesen viselkedni. A MoviePassnál arra számítottak, hogy a mozik majd részesedést fizetnek nekik az általuk eladott jegyek után, vagy legalább komoly kedvezményeket nyújtanak, de ebből eddig semmi nem lett.
A MoviePass ráadásul később úgy akar majd pénzt keresni, hogy eladja az előfizetők adatait más vállalatoknak, ennek viszont nem mindenki örül.
Ted Farnsworth, a vállalat egyik részvényese egy interjúban elmondta, hogy a MoviePass nagyjából 12-13 millió dollárt veszít havonta. A cég akkor lenne nullszaldós, ha az előfizetők száma elérné az 5 milliót, várakozásai szerint ez pedig akár már az év végén bekövetkezhet.
A MoviePass ráadásul legutóbb egy olyat lépett, amire elég rosszul reagáltak az előfizetők. Az új szabály kimondja, hogy egy filmet csak egyszer lehet megnézni a moziban. A cég szerint erre azért volt szükség, hogy egy előfizetéssel ne menjenek el többen a vetítésekre.