Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel
egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít
– írja Kocsis Zoltán Kreatív Ügynökségi igazgató a Piacésprofit.hu-n.
Az emberek átlag 3–5 másodpercig néznek egy hirdetést, szórólapot. Ha ennyi idő alatt nem találnak számukra semmi fontosat, már dobják is a szemétbe. Ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni, például figyelemfelkeltő képet, cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat.
Egy borítékot (főleg, ha van rajta egy kíváncsiságot gerjesztő címsor), 80 százalékkal többen néznek meg, olvasnak el, aztán pedig nyitnak ki, mint egy sima szórólapot.
„Jelenlegi konyhád túlzsúfolt? Minden csak elkeveredik benne? Ráadásul nem is érzed jól magad a konyhádban? Ez a praktikus szett egy életre elfelejteti veled ezeket a gondokat...
„Kérje helyszíni felmérésünket május 1-ig, és a 3D-s grafikai terv 27 000 forintos árát teljes egészében elengedjük Önnek! Jelentkezzen nem mindennapi egri nyaralására július 7-ig, és meglepjük egy üveg, 1987-es Egri bikavérrel!"
A teljes 8 tipp a Piacésprofit.hu oldalán olvasható el.