Kétezer ember bevonásával végzett felmérésben arra kérte az RFi Group a 18-24 éves résztvevőket, hogy rangsorolják, mennyire bíznak abban, hogy a szervezetek helyén kezelik a személyes adataik biztonságát.
A MasterCard és a Visa kártyakibocsátók is magasabb szinten álltak a rangsorban a bankokhoz képest, bár az Amazon és a PayPal alatt helyezkedtek el.
Az, hogy milyen bankok neve szerepelt a rangsorban, az RFi Group nem tette közzé.
Az egyik legnagyobb brit banknál, a TSB-nél az elmúlt időszakban komoly technológiai problémák léptek fel: az ügyfelek hetekig nem fértek hozzá saját számlájukhoz, vagy éppen máséhoz kaptak hozzáférést. Ezek a rossz tapasztalatok hozzájárulhattak ahhoz, hogy az angol bankok lejjebb szerepeltek a rangsorban.
Az Egyesült Királyság közvéleményének 77 százaléka már nem bízik a személyes adatok kapcsán a Facebookban.
A felmérés a Cambridge Analytica botrány után készült, amely rávilágított arra, hogy mennyi adatot gyűjt a Facebook a felhasználóiról, és hogy a hirdetők ezt hogyan használják.
Charles Green, az RFi Group vezérigazgatója elmondta, hogy átlagfogyasztói szinten még mindig a bankok vezetnek, de szorosan követik őket a kártyakibocsátok, az Amazon, valamint a PayPal, ami már most megnyerte a fiatalabb generációt magának.