Idén az áruházlánc ismét három zenei fesztiválon lesz jelen: a június 26-30. között zajló Telekom VOLT Fesztiválon 300, míg az augusztus 8-15. közötti Sziget Fesztiválon 375 négyzetméter alapterületű áruházzal várják a fesztiválozókat kimondottan a rendezvény látogatóinak igényeire szabott kínálattal és GrillTerasszal, a hagyományos áruházaik árszínvonalán. A Balaton Soundon július 4-8. között egy, a tó partján elhelyezkedő GrillTerasszal készül az áruházlánc.
Az üzletek a nyitónapon reggel 10-től, utána viszont reggel 7 órától hajnal 2-ig várják a vásárlókat, így – számos egyéb, a fesztiválozáshoz, pihenéshez fontos árucikk mellett – akár a reggeli, akár a napközbeni étkezések hozzávalói is megvásárolhatóak a fesztiválon felállított mobil áruházakban.
A GrillTeraszok a VOLT-on és a Szigeten déltől este 10-ig, a Balaton Soundon éjfélig üzemelnek.
A Telekom VOLT Fesztiválon azonban nemcsak árukínálatával jelenik meg az áruházlánc: a vállalat HR-es kollégáinak segítségével
megismerhetők a cég hazai és nemzetközi karrierlehetőségei is.
A pop-up boltok kínálatában több mint 300 féle termékből válogathatnak a vásárlók: alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek, glutén- és laktózmentes termékek, friss zöldségek és gyümölcsök várják a vásárlókat, és az „Azon melegében" látványpékségekben frissen sülnek a péksütemények.
Az itt megvásárolt húsokat a GrillTeraszon térítésmentesen meg is sütik a fesztiválozók számára.
Az ideiglenes áruházakban akár az otthonfelejtett ruházat vagy a mindennapi kozmetikai cikkek is beszerezhetők, de sátor, hálózsák és matrac is vásárolható.
Az áruházakban mintegy 40 fős személyzet gondoskodik a gyors és zökkenőmentes kiszolgálásról, míg további 15 fő a GrillTeraszon dolgozik. A boltokban bankkártyával, illetve a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehet fizetni. Az ALDI az italok kivételével mindegyik üzletében bolti árakkal várja a vásárlókat,
vagyis ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.
Tavaly a vásárlók által legkeresettebb termékek minden helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin bizonyultak a legnépszerűbbnek, míg az „Azon melegében" látványpékségekben leginkább a császárzsömle, a virslis táska, a sajtos pogácsa és a vajas croissant fogyott.
A grillpultokban közel 20 000 adag étel készült, főként pácolt csirkemell, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászok. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack, míg a non-food termékekből legnagyobb darabszámban a fogkefe, a füldugó és a felfújható matrac fogyott.
2017-ben a Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.