Kendra Scott úgy vélte, hogy a nagyon drága és nagyon olcsó ékszerek között nincs igazán átmenet, nagy a szakadék a piac két szegmense között, ezért úgy döntött minőségi drágakő ékszereket fog készíteni, elfogadható áron.
Minden nő, függetlenül attól, hogy mennyit keres, magabiztos és gyönyörű akar lenni"
– nyilatkozta Scott a BBC-nek.
Scott a kezdetekkor nem gondolt még saját ékszerüzletre, annak ellenére, hogy ékszerei egyre népszerűbbek lettek. Elmondása alapján nagyon fontos momentum volt a cégében, hogy kreatív és tehetséges csapatot hozzon össze, akik mind a mai napig vele dolgoznak.
2010-ben nyílt meg a cég első üzlete Austinban, ami közel sem hasonlított az ékszerüzletek formális és zárt stílusához,
helyette egy meleg, interaktív és szórakoztató boltot nyitottak. A Kendra Scott üzletekben arra ösztönzik a vásárlókat, hogy próbálják fel az ékszereket, sőt, még saját ékszereiket is megtervezhetik.
Mára már 80 ékszerüzlettel rendelkezik a cég az Egyesült Államokban, és egy online üzlettel, ahonnan a világ bármely pontján lehet rendelni. Emellett a londoni Selfridges üzlethálózattal is partneri kapcsolatot ápol a Kendra Scott.
A vállalatnak mintegy kétezer alkalmazottja van, 96 százalékuk nő.
A Forbes magazin 2017-es listáján a 36. helyet foglalta el Kendra Scott, mint a nő, aki maga kovácsolta szerencséjét – megelőzve Taylor Swiftet és Beyoncét.
A cég vezetője mindemellett nagy hangsúlyt fektet karitatív tevékenységekre is: a tavaly 5 millió dollárt, valamint számos ékszert adományozott jótékonyságra. Ezenfelül a Kendra Cares Program lehetővé teszi korházban lévő beteg gyerekek számára, hogy megalkothassák saját ékszerüket, természetesen ingyen.