A négy kérdés az alábbi.
Fontos hinni az ötletben és szeretni azt, amire a vállalkozást alapozza a kezdő vállalkozó. Vállalkozásával akár valódi változásokat is elérhet az emberek életében. Könnyítheti mások életét, örömet szerezhet vele. Ehhez szükséges átgondolni, hogy mitől lesz a termék egyedi, hol található a piaci rés.
A legbiztosabb a megfelelő piackutatás és fókuszcsoportos felmérés, bár ez nem mindig valósítható meg.
Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor is célszerű minél pontosabb adatokra törekedni a vásárlók életkorával, nemével, pénzügyi helyzetével, érdeklődésével és motivációjával kapcsolatban.
Ez egy fontos kérdés. A név tényleg képviselje, amit elad a vállalkozó, esetleges bővítés is beleférjen, legyen vonzó a célközönség számára, és ma már nem utolsó sorban az is fontos, hogy szabad-e a domain az interneten.
A márkajegy azok a márkához kapcsolódó egyedi asszociációk, érzetek, amiket el szeretnénk érni és fenntartani a fogyasztók számára. Ez a vállalkozásunk lelke, ez teszi egyedivé a márkát, ezért ez a siker záloga is egyben.
Az árképzést folyamatosan felül kell vizsgálni és értékelni kell.
A legfontosabbak: alapköltségek, megcélzott bevétel, versenytársak árai, piaci trend és a vásárlók fizetési hajlandósága az adott termékért az adott áron.
Cikkünk a Forbes.hu írása alapján készült, amelyben további részletek is olvashatók.