Számos bank döntött úgy, hogy startupokba fekteti pénzét, és a technológia térnyerését meglovagolva ügyfeleik hűségét tovább mélyíti.
Az Umpqua például a héten indította el alkalmazását, ami lehetővé teszi ügyfeleik számára, hogy áttekintsék az ügyintézők adatlapját,
ahol ráadásul még kommunikálhatnak is velük, mielőtt elsétálnának a bankba. A profilokban fényképek, rövid bemutatkozás, valamint a banki tapasztalatokról is szó esik.
A bank jelenleg 270 fiókteleppel rendelkezik az Egyesült Államok nyugati részén.
Az Umpqua stratégiája nemcsak arra való jó, hogy megteremtsük a vásárlók kényelmét, hanem arra is, hogy kiszélesítsük és mélyítsük az ügyfélkapcsolatot
– nyilatkozta Eve Callahan az Umpqua Bank kommunikációs vezetője.
De nem csak az oregoni bank lépte át a huszonegyedik század technológiai küszöbét. A Bank of America rendszerében már arra is van lehetőség, hogy
videókonferencia segítségével intézzék banki teendőiket az ügyfelek
– sőt, a személyre szabott fiókjuk eléréshez elég egy tablet vagy egy okostelefon is.