Az ezredfordulósok imádják a Guccit és a Louis Vuittont
![vásárlás fast fashion divat Tudtad, hogy a divatipar a második legszennyezőbb iparág? Így lehetsz tudatosabb vásárló!](https://cdn.origo.hu/2023/12/WGy97xQVziY7kh3WLHYTe39J5HniM1qT0itk3AJd7TY/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzQ2MDg2YjgwNzU0MDQxMTdiZDA1YTQ2MTU2ODUyNDRj.webp)
A millenniumi generáció tagjai nemcsak többet költenek luxuscikkekre, hanem még jobban is érzik magukat a jövőbeli fizetésükkel kapcsolatban, mint a korábbi generációk.
A UBS Group több mint 3 ezer vásárlót kérdezett meg Kínában, Európában és az Egyesült Államokban a fogyasztói szokásokról.
A 18 és 35 év közöttiek 85 százalékban járult hozzá a luxusipar növekedéséhez tavaly,
és 2025-re a luxuskiadások majdnem felét (45 százalék) ez a fogyasztói réteg fogja elkölteni.
A Gucci és a Louis Vuitton a millenniumi generáció kedvenc márkája – derült kit a UBS közösségi média vizsgálata során, és bár az online vásárlás egyre népszerűbb,
a butikok még mindig kedveltebbek.
A kínai millenniumi generáció az egyik legnagyobb hajtóereje a luxusiparnak – ők keresetük húsz százalékát költik ilyen termékekre.