Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból – a Szupergyors Internet Program részeként – a cég már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben. A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett Wifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.
2018-ban a cég számos üzleti eredményt ért el:
a lakossági és üzleti előfizetők száma 23 ezerrel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest,
és elérte a 865 ezret, továbbá az előfizetések összesített száma – beleértve a mobil előfizetéseket is – meghaladta a kétmilliót. Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 ezerrel növekedett, és így elérte a 688 ezret, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 ezerre bővült.
A vállalat 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre.
Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak az új szolgáltatások.
"2018 harmadik negyedévében tovább fejlesztettük Happy Home csomagajánlatainkat: megnöveltük a belépő internetsebességet, kiszélesítettük a tévécsatorna-kínálatot és elindítottuk az integrált Wifi Power Pack rendszert. Ezzel még nagyszerűbb és megbízhatóbb szolgáltatásélményt kínálunk ügyfeleinknek, és a család minden tagja élvezheti innovatív megoldásainkat – több képernyőn, stabil netkapcsolattal, a pincétől a padlásig. Folyamatos beruházásainkkal arra törekszünk, hogy kiemelkedő minőséget biztosítsunk egy erősen kiélezett piaci versenyben. Ennek érdekében még több lakossági és üzleti ügyfelünk számára tesszük elérhetővé szupergyors szélessávú hálózatunkat és innovatív szolgáltatásainkat" – nyilatkozta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója.
A cég szolgáltatásai országszerte mintegy 1,8 millió háztartásban érhetők el, ez 52 ezerrel több, mint egy évvel korábban.