A vállalatot a Nasdaqra vezetik majd be, a részvényjegyzésből befolyó összegeket pedig termelési bázisuk bővítésére, kutatás-fejlesztésre és marketingre fordítják.
A cég nem csupán a vegánokat és a vegetariánusokat célozza meg, hanem céljaik között szerepel, hogy a húsfogyasztók körében is minél többen próbálják ki termékeiket, amelyek ma már egyébként az USA-ban mintegy 11 ezer üzletben vásárolhatók meg.
A Market Watch írása azonban arra is felhívja a figyelmet, hogy nem árt az óvatosság, mert
a Beyond Meat története során még sohasem volt nyereséges.
Évről évre sikeresen növelte ugyan az árbevételét, de egyetlen pénzügyi évét sem tudta profittal zárni.
Az idei első háromnegyed évben 56,4 millió dolláros forgalmat ért el, amivel több mint a duplájára emelkedtek a bevételei.
A veszteségből azonban nem igazán sikerült lefaragnia, az ugyanis 22,4 millió dollár lett, alig valamivel kevesebb, mint az előző év azonos időszakában.