A verseny és az ehhez kapcsolódó rendezvények nemcsak a legfrissebb irodatrendekre mutatnak rá, de a hazai cégek ezeket a munkaerőhiány megoldásával kapcsolatos tapasztalatcsere fórumaként is használják.
Az Év Irodája Verseny az elmúlt kilenc évben a legjobb munkahelyi minták igazi gyűjtőhelyévé vált, ahonnan azok a bérlők, vállalatok meríthetnek inspirációt, akik új irodába költöznek, új munkakultúrát szeretnének megvalósítani, és akik a legjobb szakembereket szeretnék magukhoz csábítani, megtartani.
A nemzetközi kutatások két dologra mutatnak rá. Az első, hogy a millenniumi nemzedék, azaz az Y és az Z generáció a fizetés mellett az irodát tartja a legfontosabb szempontnak a következő munkahelyük kiválasztása során.
A másik tanulság, hogy az »office branding« olyan új fogalom, amit öt éven belül minden munkáltatónak meg kell tanulnia” – mondta el Fodor Dániel, Az Év Irodája Verseny projektvezetője.
A megmérettetésre idén több mint 160 nevezés érkezett. A beérkezett pályázatokat online közönségszavazás során lehet értékelni azevirodaja.hu oldalon.
Galériánkban összegyűjtöttünk néhány képet az év legmenőbb irodáiról. Kattintson!
A végleges döntést egy független, ingatlanpiaci szakemberekből álló zsűri hozza meg, amelynek tagjai a közönségszavazást követően a helyszíni bejárások során megtekintik az irodákat, és értékelik a pályázatokat. A verseny végkimenetelét a közönség véleménye is befolyásolja, hiszen egy-egy nevező értékelésében a beérkezett szavazatok 10 százalékos súlyt képviselnek.
A szervezők két díjátadó eseményen hirdetik ki a győzteseket. Az irodai és dizájn díjakat 2019. február 20-án az OfficeUP irodatrend konferencia keretében adják át, ahol a verseny résztvevői, az érdeklődő HR-, iroda- és projektvezetők tapasztalatcsere mellett a legfrissebb trendekről is tájékozódhatnak. Az ingatlanszakmai kategóriák győzteseit pedig február 21-én a Real Estate Awards gálaesten hirdetik ki.