A nők mentik meg a világ második legnagyobb whiskey-gyártóját

Brilliant Minds Initiative Dinner Brilliant Minds The Glenlivet Glenlivet Scotch Whiskey alcohol bottles Brilliant Minds,The Glenlivet,Glenlivet,Scotch,Whiskey,alcohol,b
NEW YORK, NY - MAY 01: A view of The Glenlivet whiskey bottles at the Brilliant Minds Initiative dinner at Gramercy Park Hotel Rooftop on May 1, 2018 in New York City. (Photo by Noam Galai/Getty Images)
Vágólapra másolva!
A Chivas és a Glenlivet gyártó Pernod Ricard elmondta, hogy az új skót maláta whiskey eladásuk fele amerikai nők vásárlásaiból jött össze, miután a cég csökkentette az árat és egyszerűsítette a csomagolást.
Vágólapra másolva!

Bár a whiskey-t fogyasztók negyede nő, a francia Pernod Ricard most közzétett adatai szerint a két évvel ezelőtt piacra dobott Glenlivet márkáját vásárlók fele nő volt az Egyesült Államokban.

Illusztráció Forrás: Getty Images/NOAM GALAI/Noam Galai

Az amerikai szeszpárlatokat felügyelő non-profit szervezet kereskedelmi adatai szerint a bourbon és a rozs whiskey eladások 2016-ban nyolc százalékot emelkedtek, míg

az ír whiskey értékesítése közel 19 százalékkal nőtt.

A nők alkoholfogyasztása az 1950-es évek óta emelkedik, ugyanakkor a whiskey-értékesítés hagyományosan a férfiakra támaszkodott korábban.

Illusztráció Forrás: 2016 Getty Images/Cindy Ord

– nyilatkozta Jean-Christophe Coutures, a Pernod Ricard cég Chivas Brothers divíziójának vezérigazgatója a MarketWatch-nak.

A párizsi székhelyű cég alapítójának unokája, Alexandre Ricard irányítása alatt a cég olyan ismert márkákat vásárolt fel, mint a brit Allied Domecq, vagy a svéd Absolut vodka. Az igazgató kifejtette, hogy további márkákat is szeretne felvásárolni a cég.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!