"Stratégiai célkitűzésünknek megfelelően, a következő generációs kiskereskedelmi tapasztalatokra és partnerségekre összpontosítunk, hogy a manapság folyamatosan változó vásárlási szokások és preferenciák előtt járjunk" – áll Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global vezérigazgatójának a nyilatkozatában, amit emailben küldött el a Business Insidernek.
Grieder elmondta azt is, hogy a jövő hónapban Miamiban a Collins Avenue-n is bezár a cég nagyméretű üzlete, hozzátéve, hogy folyamatosan nagy összegekkel fejlesztik weboldalukat, valamint bővítik a nagykereskedelmi partnerkapcsolataikat.
Az 1985-ben alapított cég 90 országban mintegy 1.400 üzlettel rendelkezik.
Egy-egy divatcégnél eddig a hagyományosan zászlóshajónak számító üzletek inkább a márka arculatát és történetét mutatták be a vásárlóknak, és ezek inkább szóltak a marketingről, mintsem az eladásról. Azonban az ilyen nagyméretű üzletek ma már egyre kevésbé releváns marketingeszközök, mert a fogyasztói szokások teljesen átalakultak az elmúlt években.
Az új generációk fogyasztói ma már online és a közösségi médián keresztül fedezik fel a márkákat"
– elemezte a helyzetet Neil Saunders, a GlobalData Retail ügyvezető igazgatója.
Corey Pierson, a Custora ügyfélelemzési platform vezetője szerint a nagyméretű üzletek akkor lehetnek sikeresek, ha extrém módon képesek fokozni a vásárlói élményt.