A Deloitte felméréséből kiderül, hogy az Egyesült Államokban jelenleg a vásárlók 69 százaléka előfizető valamelyik streaming platformnál, míg a lakosság 65 százalékának van kábeltévéje.
Pedig 2009-ben még csak az amerikaiak 10 százaléka fizetett elő streaming platformra, de tavaly ez az arány már elérte az 55 százalékot.
A trend még jobban kirajzolódik a fiatalabbak körében. A Z generáció tagjai (14-21 évesek) 80 százaléka streaming előfizető, miközben csak 57 százalékuknak van kábeltévéje. Az ezredfordulósok (22-35 évesek) 88 százaléka streaming előfizető, míg csupán 51 százalékuk fizet a kábelért.
Összességében az amerikaiak 43 százaléka rendelkezik mindkét megoldással, azok pedig akik rendelkeznek hozzáféréssel valamelyik streaming szolgáltatáshoz, általában három tartaloszolgáltatónál is előfizetők.