Daniel Freund: Kínzás távolsági busszal utazni

Daniel Freund
Vágólapra másolva!
A magyar kormány úgy döntött, hogy a jövőben - a nyilvánvaló brüsszeli bevándorláspolitikai igényeknek megfelelően - ingyenes buszjáratot indít Röszkéről Brüsszelbe azoknak a migránsoknak, akik élni kívánnak ezzel a lehetőséggel. Daniel Freund és a balliberális brüsszeli elit ugyanakkor - szembe fordulva saját politikájával, illetve az általa konstruált és előszeretettel hangoztatott „értékekkel” - egy emberként próbált kihátrálni az intézkedés elől.
Vágólapra másolva!

Daniel Freund szerint „kínzás” távolsági busszal utazni - olvasható a Tűzfalcsoport X bejegyzésében.

Ismert, miszerint a magyar kormány az Európai Unió Bíróságának példátlan - még az Európai Bizottság „igényeit” is jóval meghaladó - büntetésére válaszul, amelyet a bírói testület hazánk, egyébként nemzeti hatáskörbe tartozó bevándorláspolitikája miatt szabott ki Magyarországgal szemben, úgy döntött, hogy a jövőben - a nyilvánvaló brüsszeli bevándorláspolitikai igényeknek megfelelően - ingyenes buszjáratot indít Röszkéből Brüsszelbe azoknak a migránsoknak, akik élni kívánnak ezzel a lehetőséggel.

A balliberális brüsszeli elit ugyanakkor - szembe fordulva saját politikájával, illetve az általa konstruált és előszeretettel hangoztatott „értékekkel” - a legváltozatosabb kibúvókat felsorakoztatva, egy emberként próbált kihátrálni az intézkedés elől.

Nicole de Moor belga menekültügyi és migrációs államtitkár nyilatkozatában például „az unión belüli szolidaritást aláásó fenyegetésnek” nevezte a magyar kormány lépését, majd közvetve humanitárius szempontok alapján kritizálta azt.

Mindezen azonban a szélsőséges magyarellenségéről jól ismert német zöldpárti politikus, Daniel Freund tudott még egyet csavarni, és a brüsszeli bársonyfotel kényelmétől megzavarodva, egy egészen zavaros eszmefuttatásba kezdett az X oldalán: „Biztos vagyok benne, hogy kínzásnak számít, ha valaki arra kényszerül, hogy 20 órán át üljön egy hagyományos buszon”.

 

Ezzel szemben a valóság az, hogy számos busztársaság kínál hosszú távú, akár a Röszke - Brüsszel távolságot (kb. 1.500km) jóval meghaladó, sőt, bizonyos esetekben annak többszörösét kitevő utakat, mind Európában, mind az Egyesült Államokban. Az Európa-szerte folyamatosan növekvő német vállalat, a FlixBus 2013-ban indította el távolsági buszszolgáltatását, annak érdekében, hogy alternatívát nyújtson a telekocsi és a vasúti személyszállítással szemben.

A Tűzfalcsoport által felhozott példák:

Bukarest - Lisszabon (kb. 3.800 km), a Budapest - Barcelona (kb. 2.000 km), a Budapest - Párizs (kb. 1.500 km) vagy a Budapest - Brüsszel (kb. 1.400km) buszos utak.

RegioJet nevű cseh társaság: Roma - Amszterdam (kb. 1.800 km), a Berlin - Roma (kb. 1.700 km), a Budapest - Amszterdam (kb. 1.400 km), a Pozsony - Lyon (kb. 1.300 km)és Berlin - Lyon (kb. 1.200 km) útvonalakra is.

Mindez remekül szemlélteti, hogy azok a vádak, illetve zavaros, semmilyen ténybeli alappal alá nem támasztott okfejtések, miszerint

egy hosszabb távú utazás inhumánus, emberietlen bánásmódnak minősülne, teljességgel alaptalanok és maximum a jóléttől elkényelmesedett, önmagát kizárólag business class utasként láttató balliberális elit fantáziájának szüleményei

- zárja írását a Tűzfalcsoport.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!