A Hulu lassan elérheti a 2 millió előfizetőt, a YouTube pedig már átlépte az 1 milliót, ráadásul negyedévente több százezren fizetnek elő a két platform élő televíziós szolgáltatására. A YouTube nemrégiben emelte a havidíjat, de még így is csak 40 dollár, amely sokkal kedvezőbb, mint a legtöbb kábeltévé-csomag az Egyesült Államokban.
A sikerük egyik titka a jól kialakított felhasználói felület, amely igen vonzó az előfizetők körében.
Jól teljesített a fentebb említett két vállalat nagy riválisa a Sling TV is, amely összesen 2,4 millió előfizetőt tudhat magáénak, míg az AT&T DirectTV nevű szolgáltatása 1,6 millió felhasználóval rendelkezik.
A Bloomberg jelentésében megjegyzi, hogy a Sling TV és a DirectTV növekedése is lassulni látszik, az előbbi papíron csak azért tud jó számokat felmutatni, mert három hónapos csomagjuk egy promóció miatt most 40 százalékkal olcsóbban beszerezhető. A Sony Playstation Vue nem közölte az előfizetők számát, egy korábbi becslés szerint viszont nagyjából félmillió előfizetőjük lehet.
Az idei évben viszont nagyobb változások is történhetnek,
mivel a Disney a tervek szerint többségi tulajdonrészt vásárol a Huluban, arról pedig még keveset lehet tudni, hogy mit tervez a cég a Hulu élő televíziós szolgáltatásával a felvásárlás után. Az AT&T vezérigazgatója pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy a DirectTV jelenlegi formájában nem profitábilis, ezért növelhetik a havidíjat,. Hozzátette, hogy 50-60 dollár lehet a végső árazás.