A kávézó minimalista elgondolással készült, újrahasznosított raklap bútorok alkotják, valamint
rendkívül világos a hatalmas ablakoknak köszönhetően.
A számos egyedi alkotással díszített falak mellett az ételeket is szemkápráztató formában tálalják a vendégeknek.
Bárki képes szalonnát és tojást sütni, de hogy éred el, hogy bármilyen fotón az látszódjon, az a Crate-ben készült étel?"
– tette fel magának a kérdést Suteja a kávézó kialakítása előtt, aki elmondta a CNBC-nek, hogy kávézóját kifejezetten a közösségi média kedvelőinek alakította ki. Az ötlet bevált és az elmúlt öt évben sikerült megdupláznia a hely bevételeit.
Az étterem Instagram fiókját jelenleg mintegy 47 ezren követik, a galériában pedig az ételek és italok mellett az ott fogyasztó vendégek saját képei is megjelennek.
A kávézó ráadásul csak weboldallal és Instagram felhasználói fiókkal rendelkezik, véleménye szerint ez bőven elég ahhoz, hogy tartsa a kapcsolatot a vásárlóival.
A Crate Café reggelit és ebédet is kínál, reggelente pedig hatalmas sor kígyózik a hely előtt, ami igen ritka Canggu városában. Suteja pedig igyekszik vendégelőadókkal is feldobni a kávézóját.
A 2010-ben indított Instagram mintegy egymilliárd aktív havi felhasználóval, valamint 500 millió napi felhasználóval büszkélkedhet.
Ráadásul nemrég új funkciót indított el, amivel akár azonnal megvásárolhatóak a bejegyzésekben látott termékek.