Májusban tartják a mentális egészségtudat hónapját, és erre időzítette az amerikai gyorsétteremlánc limitált kiadású menüit, amihez Whopper szendvics, krumpli és üdítő is jár.
Ráadásul ezzel a promócióival visszavágnak a nagy konkurensnek, a McDonald's-nak is, amely híres Happy Meal menüjéről, amivel gyerekjáték is jár az étel mellé.
A Burger King saját YouTube csatornáján közzétett egy összeállítást, amely különböző emberi érzelmi állapotokat mutat be: „Senki nem boldog állandóan, de ez rendben van" címmel. Az 1970-es évek óta használt mottót, a „Have it your way", vagyis a „Csináld a magad módján" kifejezést lecseréli „Feel your way" szlogenre, amit magyarul leginkább az „Éldd meg magadat" fordítással lehetne visszaadni.
A Restaurant Brands International tulajdonában lévő Burger King a Mental Health America-val működik együtt a májusi kampányban.
A limitált kiadású menük Seattle-ben, Miami-ban, Los Angeles-ben, New York-ban és Austinban vásárolhatók meg, ameddig a készlet tart.
A héten a Burger King közzétette negyedéves jelentését, amiben 2,2 százalékos árbevétel növekedésről számolt be, amit az újra értékesített nuggets és fűszeres nuggets-el magyaráz.