A GVH 2017 márciusában indított eljárást a PayPal (Europe) S.á.r.l. et Cie, S.C.A.-val szemben, mert valószínűsítette, hogy
a fizetési szolgáltató tájékoztatásai időszerűtlenek,
hiányosak a pénznemváltást igénylő fizetéseknél alkalmazott árfolyamokról, illetve azok módosítási lehetőségeiről, így e tájékoztatások megtévesztők a fogyasztók számára.
A PayPal szolgáltatásait igénybe vevő fogyasztók számára a vállalkozás végzi el a pénznemváltást saját átváltási árfolyamán, azonban választhatják a kártyakibocsátó bankjuk által alkalmazott, banki árfolyamon végzett átváltást is.
Mivel az egyes szolgáltatók által alkalmazott váltási árfolyamok eltérők, így a felhasználó ez irányú döntése is eltérő végösszegű vételárhoz vezethet,
ami szükségessé teszi a megfelelő és időszerű fogyasztói tájékoztatás biztosítását a szolgáltatás használatakor.
A Paypal már az eljárás idején egyszerűsítette weboldalának működését, illetve vállalta, hogy négy hónapon belül módosítja a magyar felhasználók számára a vásárláskor megjelenő tájékoztatását.
Az átalakítás eredményeként a társaság a saját átváltási árfolyamával együtt jeleníti majd meg a kártyakibocsátó által lebonyolított átváltás választásának lehetőségét. Utóbbi választása esetén a vállalkozás felhívja a fogyasztókat banki értesítőjük ellenőrzésére. A PayPal emellett vállalta, hogy áttekinthetőbbé teszi a fogyasztóival kötött szerződését is.
A GVH döntése meghozatalakor lényeges körülmény volt, hogy a cég vállalásai közvetlenül segítik a versenyt, különösen a szolgáltatók közötti választást és váltást. A kötelezettségvállalás teljesülését a GVH utóvizsgálat keretében ellenőrzi.