A Versace a boltnyitások mellett többet fog költeni a marketingre, mert a jövőben nagyobb hangsúlyt akarnak fektetni a kiegészítőkre és a kézitáskákra. Jonathan Akeroyd, a Versace vezérigazgatója elmondta, hogy jelenleg az üzletek produktivitása nem hozza az elvárt szintet.
Akeroyd szeretné megduplázni a boltok számát ahhoz, hogy elérjék az évi 2 milliárd dolláros globális bevételt.
A márka a héten nyitja meg új boltját Pekingben, amely a legnagyobb lesz egész Kínában. Emellett tervben van új üzlet átadása Londonban és Párizsban is. Az összes bolt Versace néven fog futni, mivel a Capri megszüntette a két almárkát, a Versace Collection-t és a Versace Versus-t.
A kereskedések eddig nagyrészt a ruhák értékesítésére fókuszáltak, ezután viszont több táska, cipő és bőrkiegészítő is helyet kap a kínálatban. De ez nem minden, hiszen hátizsákokat és bőröndöket is árusítanak majd az új helyszíneken, valamint a férfi termékeknek is nagyobb figyelmet szentelnek majd.