Az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-áruházlánca már kérte az izraeli technológiai startup, a Trigo Vision segítségét, amely a közelmúltban 7 millió dolláros (nagyjából 2 milliárd forintos) befektetést kapott a pénztár nélküli technológia további fejlesztésére.
A Trigo Vision már kifejlesztette az Amazon Góhoz hasonló pénztár nélküli rendszert,
amely a kamerák és a gépi tanulás segítségével automatikusan követi az ügyfelek vásárlását, és hozzáadja a kiválasztott termékeket egy virtuális kosárhoz.
Az ügyfelek megadják a fizetéshez szükséges adataikat a Tesco mobilalkalmazásában, így a fizetés automatikusan lezajlik, ahogy a vásárló kilép a boltból.
Ezt a technikát nemrég be is mutatta a Tesco. Az áruházlánc emellett szállító robotokat is tesztel, hogy felvehesse a versenyt az Amazonnal,
amely a következő néhány évben jelentősen kiterjesztené az Amazon Go márkára hallgató élelmiszerbolt-hálózatát, 2021-re mintegy 3000 üzletet nyitva,
beleértve az Egyesült Királyságban nyíló boltjait is.
Forrás: Chargedretail.co.uk