Az Amazon Studios vezetője azt nyilatkozta, hogy a Netflix-szel ellentétben, cégük nem tervezi az alkotókkal megosztani a nézettségi adatokat. Majd hozzátette, hogy az Amazon Prime Video a Netflix-től eltérő tartalmakat preferál.
Kijelentése főleg azért meglepő, mert az olyan streaming szolgáltatások, mint a Netflix, közreadnak nézettségi adatokat.
Az Amazon Studios vezetője szerint azonban vállalata nem fog publikálni adatokat arról, hogy hány ember nézi az online tartalmakat.
Mielőtt tavaly csatlakozott volna az Amazon-hoz, Jennifer Salke az NBC-nél dolgozott, és elismerte, hogy a tévéhálózatok a hirdetések és támogatott tartalmak értékesítése során felhasználják a nézettségi adatokat.
Ennek ellenére egy rendezvényen kijelentette, hogy a cégük nem fogja követni ezt a stratégiát.
Az Amazon Prime Video előfizetői évente 119, vagy havonta 12,99 dollárt fizetnek, hogy ajánlatokat és emellett ingyenes kiszállítást kapjanak az e-kereskedelmi óriás platformján. Salke szerint az Amazon Prime Video nem versenyez a Netflix-szel a produkciók számának tekintetében, azaz nem kívánja követni a versenytársat abban, hogy minél több saját tartalmat állítson elő, és a gyártott műsorok számát folyamatosan növelje.
A becslések szerint a Netflix idén 15 milliárd dollárt költ az eredeti tartalomra, miközben az Amazon csak fele ennyit fog költeni.
Az Amazon Prime Video jelenleg 100 millió előfizetővel rendelkezik világszerte.
Forrás: Businessinsider.de