A svájci Lindt budapesti terjeszkedése nem sokat váratott magára, a budai Allee Bevásárlóközpont után a pesti oldalon is sikeresen szerződtek a következő üzletük megnyitására.
A helyszín a turisták által is közkedvelt belvárosi bevásárló "Mekka", a divatüzletekben bővelkedő Fashion Street,
ahol mintegy 100 négyzetméteren kínálják majd édességeiket az ínyenceknek. A Lindt elhelyezkedése kiváló átvezetést biztosít majd a vendéglátás és a prémium kategóriájú divatüzletek között - írja a realista.hu.
Az Allee Bevásárlóközpont földszinti területén található Lindt üzlet a márka saját üzemeltetésében működik tavaly év vége óta. A boutique üzletkoncepció mentén kialakított egység nagy népszerűségnek örvend. A magyar piacon szerzett eddigi tapasztalataikat alapul véve, nagy reményekkel néznek a második Lindt üzlet elé.
A historikus belvárosi jelenlétben tükröződik a jelentős múltra visszatekintő márkánk jelentette tradíció, és kiváló lehetőséget biztosít a nemzetközi vásárlóközönség elérésére
- közölte Balogh Máté, a Lindt magyarországi értékesítési igazgatója.
A JLL kiskereskedelmi bérbeadási részlege a csokoládémárka magyarországi piacra lépésétől kezdve segíti az üzlethálózat terjeszkedését, mint bérlőképviseleti tanácsadó. Úgy vélik, hogy a kiskereskedelmi piac jelenlegi telítettsége mellett a prémium lokációk elérhetősége korlátozottabb, különösen, ha figyelembe vesszük az újonnan piacra lépő márkák alacsonyabb mértékű kockázatvállalását. A Lindt számára a Fashion Street belvárosi elhelyezkedése, az ott megforduló vásárlóközönség, a prémium bérlői-mix egytől egyig segíti a kockázat csökkentését.
Ennek a bérlőképviseleti tranzakciónak a sikerében az is segítségünkre volt, hogy a Lindt márkanév egy olyan húzóerővel rendelkezik, amivel a bérbeadók is szívesen bővítik a bérlői-mixüket
– mondta el Sréter Éva, a JLL kiskereskedelmi bérbeadásért felelős vezetője.