Ez július óta már a harmadik ilyen eset a cégnél – emeli ki a CNBC cikke -, ráadásul gyakorlatilag a legrosszabbkor jött, mert
a vállalkozás a tőzsdén épp most készül további 5 milliárd dolláros friss tőke bevonására.
Nagy kérdés, hogy a befektetők hogyan fogják értékelni ezeket a „bakikat" a társaság működésében.
Chris Britt, a vállalat elnök-vezérigazgatója elismerte, hogy
teljesen megérti ügyfeleiket, ha most úgy érzik, hogy az online bank cserbenhagyta őket.
A kártyás fizetést a cég közleménye szerint időközben sikerült helyreállítaniuk, de a többi szolgáltatás – köztük a mobilapplikációs és a webfelületükön történő ügyintézés - továbbra is szünetel.
A hibát állítólag a cég fizetés-feldolgozójánál keletkezett hiba idézte elő, de
mindenkit megnyugtatnak, hogy az ügyféladatok és az általuk kezelt pénzösszegek nincsenek veszélyben.
A cég honlapján található információk szerint a hiba elhárítása továbbra is folyamatban van, és ha végeztek, akkor haladéktalanul tájékoztatják majd az ügyfeleket.